INterzuid – een blik in het bedrijf door de ogen van Karel Jansen

 

“In slechte tijden goed oogsten op basis van vertrouwen”

 

Werkzaam op de afdeling Sales ben ik sinds januari 2012, maar ik kwam al heel lang bij Interzuid over de vloer omdat mijn vorige werkgever zaken deed met dit bedrijf. De sfeer binnen het bedrijf sprak mij altijd al erg aan. Ik ben een gevoelsmens, dus als iets niet goed voelt, begin ik er ook niet aan. Dat geldt ook voor de manier van werken van Interzuid als bedrijf. Alle werknemers worden echt als persoon behandeld, we worden niet in een hokje gestopt zoals je dat vaak bij grote bedrijven ziet. Men vindt het hier belangrijk dat je je prettig voelt op de werkvloer. Dat zie je ook terug in het aantal jaren dat een medewerker bij Interzuid blijft, mensen stappen niet snel meer op als ze hier eenmaal zijn.

De kracht van Interzuid zit hem echt in de mensen. Op een eerlijke manier zaken doen zorgt ervoor dat iedereen zich prettig voelt. Niet alleen naar de cijfers kijken, maar we gaan voor een goede band met de klant voor de langere termijn. Op basis van vertrouwen. Daar kom je het verst mee.

Misschien kom het daardoor ook wel dat er ondanks de financiële crisis nog steeds groei in het bedrijf zit. We zien volop kansen voor de toekomst. We zijn echt met een club jonge mensen die een grote schat aan ervaring met zich mee dragen. Die combinatie samengevoegd met de persoonlijke ‘touch’ van het bedrijf beïnvloeden de toekomst van Interzuid op een positieve manier.

De financiële crisis wil ik eigenlijk zo niet noemen, ik denk dat de het beeld hiervan voornamelijk door de media gecreëerd wordt. Er wordt maar constant verteld dat we in een crisis zitten maar zelfs in slechte tijden moet je goed kunnen oogsten. Je moet gewoon je blik verplaatsen en het ergens anders oppakken dan waar het voorheen voor het grijpen lag.

Karel Jansen

 

Tel.      0031-77-3243154

Fax.     0031-77-3243159

E-Mail  Karel.jansen@interzuid.nl