OVER ONS


Werkwijze
Interzuid opende haar deuren in 1993 en heeft sindsdien een beheerste groei doorgemaakt. Beheerst, omdat wij onze werkwijze graag ‘klein’ houden, persoonlijk. Ook al leveren wij in heel Europa. Logistieke dienstverlening is een vak apart. De erkenning van onze expertise en het vertrouwen dat wij bij onze relaties hebben opgebouwd, vinden wij belangrijk. Wij zijn dan ook kritisch op onze service en bewaken een goede communicatie met onze klant.  

Onderdeel Ewals Group
Interzuid Logistics & Projects behoort tot de Ewals Group en is hiermee onderdeel van een buitengewoon groot en betrouwbaar netwerk. De combinatie met ons eigen stabiele netwerk zorgt ervoor dat wij altijd een oplossing voor elk logistiek vraagstuk kunnen bieden.

Menselijk kapitaal

Interzuid is een platte, no-nonsense organisatie: onze medewerkers hebben een grote eigen verantwoordelijkheid. Iedereen handelt zelfstandig, maar altijd met de Interzuid-pet op,  is 24 uur per dag bereikbaar en trots op de organisatie. Wij zijn blij met onze vakkundige medewerkers, zij zijn de basis van ons succes.

VISIE

Interzuid zet zich als regisseur in een complexe markt dagelijks in om met een klein, deskundig team een zo groot mogelijk resultaat neer te zetten. Altijd weer gaan wij met onze persoonlijke service, kennis en kunde voor de beste logistieke dienstverlening. Zowel wat optimalisering van het proces als de prijs-kwaliteitverhouding betreft. Tot grote tevredenheid van onze trouwe relaties. 

 

Trots zijn wij op onze KERNWAARDEN, waar we ons dagelijks hard voor maken:

SAMENWERKEN

Een buitengewoon belangrijk onderdeel van het succes van onze logistieke organisatie. We kunnen het simpelweg niet alleen. Zowel wat medewerkers als ons netwerk en onze klantenkring betreft: we hebben elkaar nodig. 

SNELHEID VAN HANDELEN

Onontbeerlijk als logistiek dienstverlener. Het doel is immers altijd: JUST IN TIME!
De klant krijgt altijd snel antwoord op een vraag (over prijs dan wel transportmogelijkheden), én wij kunnen snel inschatten hoe we een logistiek vraagstuk gaan invullen of een probleem kunnen  oplossen.

Bij Interzuid geldt: vandaag bellen = vandaag geregeld!

BETROKKENHEID

Van onze medewerkers bij de eigen organisatie én bij u als klant. We investeren erin om onze medewerkers tot ambassadeurs te maken.

TROTS

Samen zijn we trots op het feit dat we met een relatief kleine groep mensen zoveel tevreden opdrachtgevers bedienen.

KLANTGERICHTHEID

Uw wensen zijn voor ons maatgevend, wij passen onze logistieke diensten hierop aan. Omdat wij weten dat u op de kosten let – logisch ook – werken wij zo kostenefficiënt mogelijk.

DAADKRACHT

Wij maken waar wat we beloven, en anders beloven we het niet. Wij adviseren u als klant over de op dat moment beste oplossing voor uw logistieke vraag. We gaan linksom als dat de oplossing garandeert, ook al dachten we rechtsom te gaan. Het is heel simpel: betrouwbare, perfecte uitvoering van uw opdracht, is het enige dat telt.

OPPORTUNITEIT

In ons logistieke werkveld zien en creëren wij altijd nieuwe kansen en mogelijkheden. En geloven dat overal een oplossing voor is, voor elk logistiek vraagstuk. We leggen ons niet zomaar neer bij een standaard oplossing, maar zijn liever grensverleggend. We gaan niet voor de meest voor de hand liggende, maar voor de béste oplossing.

Wij kijken continu naar ontwikkelingen in de markt. We anticiperen hierop in de opzet van de organisatie: moet het anders, dan doen we het ook anders, en zijn hierin zeer flexibel. Dat is de kracht van Interzuid als expediteur, als logistiek dienstverlener met perfectionistische inslag. We gaan alleen voor het allerbeste.